Nokia 6500 slide zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 78 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6500 slide zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

robhoppelepop 26-07-2012
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

heb hem bijna 2 jaar..na een jaar al problemen net fotos en films uploadn naar pc. Nu deed ie het een tijdje na andere drivers te hebben genomen en nu doet ie weer niks...films uploaden deed hij al een jaar niet meer, nog steeds niet,Weg, al mijn mooie fotos en films...ben blij als ik een andere heb.

OmeHenk70 09-09-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

De Nokia 6500 Slide is een degelijk en robuust toestel. Heb het nu twee jaar in gebruik en ben zeer tevreden. Gebruikers vriendelijk en zeer betrouwbaar.

gsmmetje38 07-09-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ter vervanging van mijn nokia 6300 heb ik nu de 6500 slide.

* Mogelijkheden:
De camera werkt prima. Mooie fotoos zowel binnen als buiten. Als je buiten fotoos maakt let dan wel op dat de flitser uit is anders krijg je overbelichte fotoos. De videospeler doet het ook prima.

* Bellen: eigenlijk het belangrijkste van een mobieltje. Het is mooi zuiver.

* Muziek/geluid: De eerste keer dat ik op deze gsm gebeld werd schrok ik ervan zo hard ging het het geluid. Ik had de volume nog niet lager gezet en heb dat toen maar meteen gedaan. Het leuke van deze gsm is dat je een eigen ringtone en smstone kan instellen. Dit kan je ook doen per contact.

* Geheugen:
standaard zat er een 1 gb kaartje bij. Ik heb er nu een 8 gb kaartje er in zitten en dat werkt prima.

* Batterijduur:
Bij normaal gebruik gaat de batterij een week mee.

* Degelijkheid/gewicht:
De gsm ziet er om te zien zwaar uit maar dat valt mee. Hij is wel iets zwaarder dan de nokia 6300. Soms moest ik even voelen of ik m nog wel in mijn broekzak had, dus dat zegt wat

Conclusie:
Een zeer goede gsm met vele mogelijkheden. een aanrader voor iedereen

Rene367 01-09-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

nu 2 jaar gebruiker van de nokia 6500 slide.
gemakelijk toestel, makelijk in gebruik maar aleen als je hem gebruikt voor bellen en sms,en. foto,s zijn van matige kwaliteit en andere funkties gebruik ik helemaal niet.
maar hij doet het altijd baterij gaat een week mee bij normaal gebruik.

naamya 08-05-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

De telefoon is al 3 jaar oud en doet het nog helemaal goed. Ik had een tijdje last gehad van achteruitgang en uitvallen, maar dat is verholpen door bij de winkel de software gratis te laten upgraden. Sindsdien totaal geen last meer van gehad. Het is gewoon een heel prettig en degelijk toestel. Wanneer je internetten van belang vindt raad ik wel een ander (/nieuwer) toestel aan.

Meeee 09-04-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

nu meer dan 1,5 jaar in bezit, na half jaar al problemen.
Telefoon heeft nu zeer slecht geluid, SD kaart is niet meer te benaderen want telefoon vraagt om wachtwoord wat nergens te vinden is en nergens gevraagd wordt.
Loopt regelmatig vast of valt gewoon uit.
Hiervoor samsung gehad waar ik niet echt tevreden me was, maar deze is nog vele malen erger.
Dan te bedenken dat de nieuwprijs van dit toestel toendertijd ruim 350 euro was.
Vind ik dit totaal niet waard, dit is voor mij de eerste en laatste keer geweest dat ik een nokia koop.
Garantie? opsturen en 8 tot 10 weken kwijt zijn is de oplossing van nokia, plus bijkomende kosten van zowiezo verzenden + 50 euro onderzoekskosten.

Het eerste half jaar geen klachten, alles werkte perfect, menu's zijn zeer makkelijk, telefoon ziet er ook strak uit.
Ook geluid was mooi helder.
Na dat halfjaar, niks anders dan ellende, soms elke dag, soms 1x per maand.
Over een maand nieuwe telefoon uitzoeken en nokia is voor mij een merk waar ik in ieder geval niet voor zal kiezen

els1968 07-04-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar en sinds een half jaar valt de geheugenkaart steeds weg...dat is wel jammer want de goede camera was een van de redenen dat ik m aanschafte.
op het moment heb ik m dus bijna 2 jaar en hangt ie 1x per dag vast. dan moet ik m uitzetten, althans de batterij eruit halen en dan hopen dat ie weer wil. vaak lukt dat nu niet meer...jammer.
tijd voor een nieuwe

anderhalf jaar was blijkbaar de max van deze overigens verder prima telefoon

hoihoi63 02-03-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ik heb deze gsm nu een week in mijn bezit en ben er echt blij mee
Heb hiervoor verschillende toestellen gehad (Nokia 6300, samsung s342i, nokia 3310) maar dit is het beste toestel tot nog toe.

* Mogelijkheden:

* Bellen: eigenlijk het belangrijkste van een mobieltje. Het is mooi zuiver. Voor de nokia 6500 slide had ik een nokia 6300 en daarvoor een samsung s342i. Als ik op de laatse 2 genoemde gsms gebeld werd moest ik echt kijken van gaat nu mijn gsm af

* Geheugen:
standaard krijg je een micro-kaartje met 256MB geheugen bijgeleverd. Ik heb er nu een 4 gb kaartje in het toestel zitten en ik heb nog een 2gb in de la liggen. Zolang de gsm met het 4 gb kaartje erin niet traag word gebruik ik deze maar als de gsm traag word dan doe ik er een 2 gb kaartje erin.

* Batterijduur:
In het begin ben ik de eerste dagen veel aan het spelen geweest met mijn gsm en dat kost stroom. Nu heb ik de gsm een week en ik moet hem vanavond voor de eerste keer opladen.

Conclusie:
Een zeer goede gsm met vele mogelijkheden. een aanrader voor iedereen

anti-slide 04-02-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Superstrakke mobiel met veel mogelijkheden.
Grote afknapper dat de speaker het voor de tweede keer binnen een half jaar heeft begeven en ik dus degene die belt niet meer kan verstaan, de luidspreker functie werkt echter nog wel goed
Met pijn in m'n hard heb ik
toch maar weer een "simpelere" mobiel gekocht.
Waarschijnlijk kan je er wel goed mee uit de voeten bij een mobiel werpwedstrijd
Dit was m'n eerste "slide" telefoon en ook mijn laatste.

debke601 12-01-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ik heb dit toestel nu 2 jaar. En heb er toch minder problemen mee als anderen zo te zien.
Alleen wat me wel tegenvalt, en dat zie ik ook terug bij anderen de batt. gaan enorm snel leeg. Dat probleem vertoont zich vaak pas na een jaar. Tenminste dat was bij mij het geval. De hele nacht aan de lader, een kwartiertje bellen en "bliep" batt. geven leeg aan. Dan stop ik met bellen leg hem voor 5 min. weer even weg, kijk ik na 5 min weer op het beeldscherm geeft ie vol aan!!!
Verder nooit geen problemen gehad. Ik vond het een heerlijk toestel. Lekker zaar in de hand, en zeker geen plastic geval.... Nu kan ik mijn abbo verlengen dus wordt het tijd voor ander toestel.

kenneth-078 11-01-2010
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Heb deze telefoon nu bijna een jaar, heb al eerder een review geplaatst toen ik de telefoon een paar dagen had. Had toen geen enkele minpunt.

Maar helaas na 11 maanden valt deze telefoon vaak uit het niets uit, de batterij gaat niet lang mee, reken maar op 1, max 2 dagen en dan gebruik ik hem zeer weinig. Sommige knoppen of functies op de telefoon werken af en toe niet. HEEL IRRITANT! Denk hieraan aan de 2 knoppen boven, en de camera doet het soms ook niet. Als ik een lange sms verzend komt die voor de helft aan. Dan kan ik het smsje opnieuw versturen en dan komt die wel volledig aan, maar dat kost mij dan wel 2 keer zoveel geld. Een telefoongesprek valt ook uit, maar dit is heel zelden. Ben zelf erg teleurgesteld in deze Nokia.

Natuurlijk heeft deze telefoon ook nogsteeds ze pluspunten, geluid, mp3, camera, ligt lekker in de hand etc. Valt niks op aan te merken, maar de minpunten overtreffen uiteindelijk wel. Moet helaas nog tot begin 2011 met deze telefoon, maar het zal volgende keer geen Nokia worden.

Etoiledunord 07-11-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Sinds mei 2009 in bezit van de nokia 6500.
Bij het over gaan van orange naar t-mobiel, werd ik telefonisch benaderd door t-mobiel, daar mijn abonnement afliep, een voorstel van een nieuw toestel de nokia 6500 met het verlengen van mijn abonnement.Ik stemde daar mee in, en alles werd keurig geregeld.
Helaas na een maandje ging het toestel problemen vertonen, zoals uitvallen, toetsen die niet werken, batterij steeds leeg en noem maar op.
Ik terug naar t-mobiel Den Haag, en daar werd ik zeer a-sociaal behandeld, na overleg van alle papieren behalve de pakbon, werd ik zo weer de zaak uit gewerkt. Thuis aangekomen heb ik de telefoon in de hoek gegooid,en een oud toestelletje weer in gebruik genomen.Dus nog ruim een jaar abonnement bij t-mobiel, en dan over naar een andere provider, die wel sociaal is.
En dan in ieder geval geen nokia 6500 meer.

Ozzi 14-10-2009

---------- update review 14-10-2009 ----------
Een mooi toestel, maar hij gaat wel vervangen worden. Ruim 1,5 jaar geleden aangeschaft vanwege de vormgeving en mogelijkheden. Ook wilde ik graag weer een Nokia vanwege positieve ervaringen. In eerste instantie heel tevreden, maar binnen een jaar diverse storingen: De instellingen, zoals beeld en ringtone zijn soms spontaan verdwenen. Je hoort dus ergens een telefoon overgaan en komt er achter dat die standaard Nokia tune van jou is... Ook valt hij af en toe totaal uit terwijl je aan het bellen bent of verbreekt de verbinding. Al laten resetten bij Nokia steunpunt (gratis) waar nieuwe software de oplossing zou zijn maar helaas. Foto's die je maakt zijn goed en het geluid van de muziek die je zelf er op zet is zelfs bijzonder goed (en hard). Het geluid met bellen (het belangrijkste aan een telefoon m.i.) is redelijk, maar niet meer dan dat. Mensen geven aan dat ze me slecht horen en ook andersom moet je af en toe goed je best doen om te horen wat er wordt gezegd.Had ik mee kunnen leven, maar de storingen en telkens sneller moeten opladen begint te irriteren, dus hij gaat weg. Helaas, want verder is het een leuk toestel.

---------- oude review 08-01-2008 ----------
Heb toestel nu ruim een maand in bezit en ben bijzonder tevreden. Het enige wat ik mis is de mogelijkheid van navigatie, maar ik heb een losse TT dus heb het niet echt nodig.
Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd, zoals bijvoorbeeld internetten en e-mailen dus daar kan ik geen zinnig woord over schrijven. Is voor mij ook niet de reden van aanschaf van dit toestel.
Heb hiervoor verschillende toestellen gehad (Nokia, Samsung, Motorola) maar dit is het beste toestel tot nog toe. Heb enige tijd rondgekeken welke toestel ik zou aanschaffen maar de vormgeving (=persoonlijk) en degelijkheid van dit toestel hebben de doorslag gegeven.
* Mogelijkheden:
De camera is van goede kwaliteit zowel binnen als buiten. Waar je wel rekening mee moet houden is de vertraging bij afdrukken. Je mist soms net het moment wat je wilde vastleggen. Ook de video valt mij bijzonder mee, zowel qua beeld als geluid. Wil je echt topkwaliteit pak je uiteraard je losse toestel of camera. Wat handig is, is het losse camera knopje, zodat je net als een fototoestel met de slide dicht kunt fotograveren.
* Bellen: eigenlijk het belangrijkste van een mobieltje.. en dat zit bij dit toestel gewoon goed. Het klinkt net zo helder alsof ik met mijn vaste lijn bel, dus dat zegt wat. Het bellen is overigens de reden dat ik voor een slide heb gekozen. Mijn vorige toestel was zo klein, dat of ik, of de ontvanger het niet goed kon horen als je belde, en dat ging me op een gegeven moment irriteren.
* Muziek: er zit een mp3 speler in het toestel en die doet het zeer goed. Het geeft een mooi en helder geluid, zeker voor zo'n klein toestelletje. ok, het is geen stereo-installatie kwaliteit, maar het kan best hard.
Je kunt de muziek instellen als ringtone en de eerste keer dat dit afging schrok ik van het geluid (en mijn collega's ook...) keihard galmde het door de zaal. Dus het volume maar een stuk zachter gezet. Het leuke is dat je per contact een eigen ringtone (en volume) in kan stellen, en als je dat wilt komt er ook een foto(tje) bij van degene die je belt.
Naast een mp3 zit er ook een radio in, en de ontvangst en het geluid hiervan verbaasde me positief. Je moet wel de headset aangesloten hebben om de radio aan te zetten, deze functioneert als antenne.
Ik ben trouwens niet onder de indruk van de bijgeleverde headset. Hij doet wat ie moet doen, maar met de simpele oortjes blijft dit bij mij niet zitten. (volgens mij krijg je bij alle toestellen standaard zo'n goedkoop budget geval). Omdat ik over de rest van de muziek mogelijkheden zeer tevreden ben, overweeg ik om een betere headset aan te schaffen. Dus hier geen 10 maar een 9.
* Geheugen:
standaard krijg je een micro-kaartje met 256MB geheugen bijgeleverd. Hierop kan je aardig wat nummers kwijt, maar ook je foto's e video's gaan hierop en dan gaat het hard. Ik ga dan ook een extra kaartje kopen van 2Gig. Tip: er zitten heel veel standaard muziekjes en afbeeldingen van Nokia op je toestel, als je even de moeite neemt deze te verwijderen hou je weer wat geheugen over.
* Batterijduur:
Zeker in het begin ben ik bijzonder veel aan het spelen met mijn 6500, en dat kost stroom. Video maken en terugkijken, muziek luisteren etc. En toch kan je dan een paar dagen vooruit. Bij normaal gebruik (inclusief af en toe een fototje of muziekje) moet ik 'm 1x per week opladen. Gebruik je m de hele dag als mp3 zal dat meer zijn natuurlijk. Oh, en zet de screensaver uit, ook dat scheelt je veel stroom.
* Degelijkheid/gewicht:
het toestel voelt degelijk aan, en ook de slide is bijzonder stevig. Er zit nagenoeg geen speling in al zal je een beetje altijd houden natuurlijk, het is nou eenmaal geen toestel uit een stuk.
In gesloten toestand is het echt 1 blok! maar zelfs geopend voelt het als 1 geheel.
Het gewicht vindt ik persoonlijk heel fijn, je hebt tenminste wat in de hand. Daarnaast voelt het niet bijzonder zwaar als je m in je jas of broekzak hebt. Soms moest ik even voelen of ik m nog wel in mijn broekzak had, dus dat zegt wat.
* Gebruiksvriendelijkheid:
Ik heb dit toestel los aangeschaft (heb al een sim-only). Omdat het de laatste was kreeg ik nog xtra korting en een autolader kado. ook zette de verkoper direct de kaart om etc. kortom een goede service.
Enige nadeel was, dat er alleen een Franse (?) gebruiksaanwijzing bij zat, kwam ik pas thuis achter.
Ik lees geen frans, dus heb alles zelf uitgeprobeerd en eigelijk wijst dat zichzelf. Zonder problemen heb ik uitgevonden hoe of wat dus de gebruiksvriendelijkheid krijgt van mij daarom een 10. voor de mogelijkheden die mij nog niets zeggen (internet etc) kan ik bij Nokia eea downloaden, dus dat is geen probleem.
* Overige mogelijkheden:
Zoals bij meer toestellen zit op deze een organiser, maar voor mij is het de 1e keer dat ik het ook werkelijk gebruik. En dat heeft te maken met de makkelijke manier van invoeren en dat je op je scherm per dag ziet of er bijzonderheden voor die dag zijn. Het scherm is dermate groot en helder dat dit niet stoort.
Over het beeldscherm trouwens niets dan goeds; het is echt haarscherp en vrienden met een (duurdere) smartphone waren verbaasd over de kwaliteit.

Al met al een bijzonder fijn toestel en wat mij betreft een echte aanrader, zeker in deze prijsklasse.

Jan 06-10-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ik heb het toestel nu anderhalf jaar in bezit en na een jaar heeft het toestel gebreken gekregen. De toetsen lopen regelmatig vast (deel van het toetsenbord), de ingestelde achtergrond verdwijnt spontaan. Als je een herinnering niet meteen bekijkt loopt het toestel ook vaak vast en gaat dan meestal helemaal uit!Jammer want verder is het geluid goed, maakt het toestel vrij goede foto's en is de bediening erg prettig.

sanderdevos 18-09-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

ik heb het toestel net een jaar en hij is gewoon op toetsen zijn niet meer leesbaar en aantal doen het niet meer regelmatig heb dat die vast loopt en dan moet ik echt de battery eruit halen. voor mij was het dus echt een flop. heb nu een nieuwe besteld wel een andere natuurlijk hoop dat ik daar meer geluk mee heb. verder heb ik er altijd veel plezier van gehad.

groeten sander

daveyv12345 23-07-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Perfect. Goed merk, goede telefoon, goede accu, lekker in de hand, ik had m vadaag binnen.

Ook een uitstekende fotokwaliteit!

inavb 30-05-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Deze telefoon heb ik nu een jaar in bezit. In eerste instantie was ik er erg tevreden mee, voornamelijk wat betreft de mogelijkheden, maar al gauw kwamen de gebreken in zicht. Het begon met ingestelde achtergronden/beltonen die zomaar gereset werden, dit viel op te lossen door de gegevens van het geheugenkaartje op het intern geheugen te zetten. Toen begon de telefoon regelmatig uit te vallen, ging zomaar op zwart, ook en vooral tijdens het bellen (leuk, tijdens het afspreken van een sollicitatie!). Daarnaast reageren de toetsen soms nauwelijks meer, waardoor SMSen inmiddels praktisch onmogelijk is geworden, en soms zit de telefoon ineens 5 minuten helemaal vast. Nee, erg te spreken ben ik niet over deze telefoon, en dan met name wat betreft de duurzaamheid! Gauw op zoek naar een vervangend toestel, met misschien minder poespas, maar waar in ieder geval mee te bellen én SMS-en valt!

tom-6 20-05-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Het eerste jaar van het contract ben ik eigenlijk redelijk tevreden geweest over het toestel. Aardige mediaplayer, leuk fotocameratje. Maar tijdens het bellen vaak klachten gehad over mijn verstaanbaarheid. Nu inmiddels op de helft van het tweede jaar van mijn contract doet de telefoon niets meer. 3 dagen na de fabrieksgarantie gaf het toestel de geest. Het scherm doet het 3 seconden tijdens het opstarten van de telefoon maar daarna is het afgelopen. Toch jammer. Ik ben er niet extreem voorzichtig mee omgegaan maar heb er ook niet mee gegooid of vaker dan 5 keer laten vallen.

Jannes-B 06-05-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ik heb deze mobiel nu 2 dagen, en ik vind hem geweldig. goeie foto's, goeie geluidskwaliteit bij de muziek, het bellen is wat minder maar daar heb ik niet echt problemen mee.

moonzaiek 31-03-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Een fijne telefoon, geluid is goed en de foto's voor een telefoon ook. Jammer is wel dat de software of waar het ook aan ligt erg gevoelig is; hij is al een keer naar de reparatie geweest omdat 'ie uit zichzelf telefoongesprekken ging beeindigen (ergerlijk als ja na een half uur wachten net een van de 100 medewerkers van een betaalde klantenservice aan de lijn hebt!). Ook valt het beeld af en toe weg en heb ik pas verbinding zo'n 4 sec nadat ik een inkomend gesprek opgenomen heb. Idem als ik zelf wil bellen; pas seconden na het naam kiezen gaat 'ie verbinding maken. Nu is daar allemaal wel mee te leven, dus ik ga 'm niet nog een keer ter reparatie opsturen, maar toch.

Overall heel tevreden dus, maar jammer van die kleine mankementen. Ik ben heel voorzichtig met de telefoon en gebruik 'm ook alleen 'waarvoor 'ie bedoeld is', zoals iem hier suggereerde, maar dan nog is 'ie dus niet helemaal foutloos.

Verder een fijn ding dat er mooi uitziet.

Rudy2203 17-03-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ik heb deze telefoon nu een kleine 4 maanden in mijn bezit, en ik vind het gewoon een top toestal van Nokia, Hij is al een paar keer gevallen en dat dan hij dus gewoon hebben.. geen krassen of andere problemen. De geluidskwaliteit van de gesprekken was ineens niet goed meer. Het leek of de speaker was opgeblaze, maar er bleek wat vuil in te zitten. even voorzichtig de stofzuiger eroverheen en het probleem was weer opgelost.
Ik hoop dat hij nog lang in mijn bezit mag zijn.

een aanrader...

ikkes1 11-03-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Heb deze telefoon nu 3 maanden in bezit, maar vind het een waardeloos ding.Vanaf het begin lijkt het wel alsof je maar in 1 richting kan spreken,dus niet door elkaar heen.Dan ben ik en de andere namelijk niet te verstaan.Ook is het al een paar keer voorgekomen, dat wanneer ik gebeld word ik niet kan opnemen.Dit is hoogst irritant.Heb mijn simkaart maar weer in mijn N-73 gestopt.

richard Wielinga 01-03-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ik heb deze telefoon nu een jaar, en ben er erg tevreden mee. van veel revieuws, waarin stond dat er veel foutmeldingen komen, zijn ze niet waar. als je deze telefoon gebruikt waar hij nodig voor is (bellen, sms, fotos, spelletjes enz.)is er niets aan de hand. erg goede camera. ook geen krassen.
geluidskwaliteit ook goed.

michel klaver 26-02-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Ik heb de 6500 slide nu zo'n 3 maanden en ben echt zeer tevreden! muziekspeler is erg goed geluidskwaliteit perfect. En met een geheugenkaart er in van 4GB kan die ***ipod eindelijk in de kliko. Hopelijk houden ze hem nog tot in lengte van dagen in productie. Hij maakt een hoop andere producten zwaar overbodig!

Ronald75 07-01-2009
Geschreven voor: Nokia 6500 slide zwart

Alle problemen met deze gsm, zoals wegvallen achtergrond, wit scherm, enz. worden veroorzaakt door slecht contact van de geheugenkaart. Op de metalen achterplaat zit een klein pennetje wat contact moet maken met de kaart. Hier ligt het aan, heel simpel maar blikbaar niet te repareren door de heren techneuten. Zet een foto op het interne geheugen en gebruik die als achtergrond en het zal niet meer voorkomen. Mijn slide heb ik nu 13 maanden.... ik heb hem 2 maanden gebruikt... hij komt nu (na 4 keer opsturen) in aanmerking voor omruiling. Lekkere service van Nokia! Over een half jaar mag ik weer een nieuwe uitzoeken, zal geen nokia meer worden. Ik had beter mijn oude gsm kunnen houden met korting op mijn abonnenment. Kortom, ik voel me bedrogen!